WIZYTÓWKI ONLINE

WIZYTÓWKI ONLINE

WIZYTÓWKI NIEODZOWNE W BIZNESIE

Wizytówki są jednym z najczęściej zamawianych u nas produktów. Są nieodzowne dla każdego przedsiębiorcy. Już w momencie rozpoczęcia przygody z własnym biznesem należy pomyśleć o przygotowaniu pakietu wizytówek. Każda wizytówka przede wszystkim powinna być czytelna i zawierać podstawowe informacje, do których należą: dane firmy, numer telefonu, adres strony internetowej oraz poczty email. Zbyt duża ilość informacji lub skomplikowany projekt może sprawić, że wizytówka stanie się mało czytelna, przez co straci swoją podstawową funkcjonalność. Jeżeli chcemy na wizytówce również krótko zaprezentować ofertę firmy lub np. wyeksponować logo, dobrym rozwiązaniem będzie zamówienie wizytówki dwustronnej. 

Wizytówki drukujemy głównie technologią cyfrową na papierze o gramaturze 350 g. satynowym lub błyszczącym. Na życzenie klienta możemy wykorzystać papiery o niestandardowych fakturach i kolorach (np. metaliczne, lub o fakturze np. płótna). Coraz popularniejsze są wizytówki typu multiloft -są to wizytówki złożone z aż trzech warstw papieru, przez co są niezwykle sztywne i trwałe. Przyciągają uwagę, każdy kto weźmie ją w dłoń na pewno dokładnie się jej przyjrzy, może się to okazać bardzo wartościowe np. na targach, lub w innych miejscach, gdzie potencjalny klient lub kontrahent otrzyma w krótkim czasie wiele wizytówek. Właśnie wtedy wizytówka multiloft zapewni nam doskonałą widoczność. 

Gramatura tych wizytówek sięga najczęściej około 1000 g. Oferujemy wiele różnych rodzajów uszlachetnienia wizytówek. Najpopularniejszym jest foliowanie – w naszej ofercie mamy folie: błyszczącą, matową oraz silk touch. Proponujemy również uszlachetnienie lakierem wybiórczym UV, złocenie lub srebrzenie. Na życzenie klienta możemy zaokrąglić narożniki. Przy realizacji zleceń o większych nakładach posiłkujemy się drukiem offsetowym. 

WIZYTÓWKI NIEODZOWNE
W BIZNESIE

Wizytówki są jednym z najczęściej zamawianych u nas produktów. Są nieodzowne dla każdego przedsiębiorcy. Już w momencie rozpoczęcia przygody z własnym biznesem należy pomyśleć o przygotowaniu pakietu wizytówek. Każda wizytówka przede wszystkim powinna być czytelna i zawierać podstawowe informacje, do których należą: dane firmy, numer telefonu, adres strony internetowej oraz poczty email. Zbyt duża ilość informacji lub skomplikowany projekt może sprawić, że wizytówka stanie się mało czytelna, przez co straci swoją podstawową funkcjonalność. Jeżeli chcemy na wizytówce również krótko zaprezentować ofertę firmy lub np. wyeksponować logo, dobrym rozwiązaniem będzie zamówienie wizytówki dwustronnej. 

Wizytówki drukujemy głównie technologią cyfrową na papierze o gramaturze 350 g. satynowym lub błyszczącym. Na życzenie klienta możemy wykorzystać papiery o niestandardowych fakturach i kolorach (np. metaliczne, lub o fakturze np. płótna). Coraz popularniejsze są wizytówki typu multiloft -są to wizytówki złożone z aż trzech warstw papieru, przez co są niezwykle sztywne i trwałe. Przyciągają uwagę, każdy kto weźmie ją w dłoń na pewno dokładnie się jej przyjrzy, może się to okazać bardzo wartościowe np. na targach, lub w innych miejscach, gdzie potencjalny klient lub kontrahent otrzyma w krótkim czasie wiele wizytówek. Właśnie wtedy wizytówka multiloft zapewni nam doskonałą widoczność. 

Gramatura tych wizytówek sięga najczęściej około 1000 g. Oferujemy wiele różnych rodzajów uszlachetnienia wizytówek. Najpopularniejszym jest foliowanie – w naszej ofercie mamy folie: błyszczącą, matową oraz silk touch. Proponujemy również uszlachetnienie lakierem wybiórczym UV, złocenie lub srebrzenie. Na życzenie klienta możemy zaokrąglić narożniki. Przy realizacji zleceń o większych nakładach posiłkujemy się drukiem offsetowym.  

Wizytówki cyfrowe

Wizytówki cyfrowe realizujemy w 24h. Standardowo przygotowujemy je w rozmiarze 90 x 50 mm, jednak na życzenie klienta możemy je wykonać w dowolnym wymiarze. Formę wizytówek przybierają również coraz częściej karty rabatowe i lojalnościowe. W naszej firmie dla kart rabatowych, na które klienci – najczęściej lokali usługowych lub gastronomicznych – zbierają pieczątki, mamy w ofercie specjalne papiery niepowlekane.

Wizytówki cyfrowe jednostronne

Wizytówki cyfrowe realizujemy w 24h. Standardowo przygotowujemy je w rozmiarze 90 x 50 mm, jednak na życzenie klienta możemy je wykonać w dowolnym wymiarze. Formę wizytówek przybierają również coraz częściej karty rabatowe i lojalnościowe. W naszej firmie dla kart rabatowych, na które klienci – najczęściej lokali usługowych lub gastronomicznych – zbierają pieczątki, mamy w ofercie specjalne papiery niepowlekane.

90mm x 50mm

POBIERZ MAKIETĘ:

ABY DOKONAĆ ZAKUPU WYBIERZ :

PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
25.00
350g satyna
100 szt
35.00
350g satyna
200 szt
60.00
350g satyna
500 szt
100.00
350g satyna
1000 szt
150.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
45.00
350g satyna
100 szt
60.00
350g satyna
200 szt
90.00
350g satyna
500 szt
140.00
350g satyna
1000 szt
210.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
45.00
350g satyna
100 szt
60.00
350g satyna
200 szt
90.00
350g satyna
500 szt
140.00
350g satyna
1000 szt
230.00

Wizytówki cyfrowe dwustronne

Wizytówki cyfrowe dwustronne realizujemy w 24h. Standardowo przygotowujemy je w rozmiarze 90 x 50 mm, jednak na życzenie klienta możemy je wykonać w dowolnym wymiarze. Formę wizytówek przybierają również coraz częściej karty rabatowe i lojalnościowe. W naszej firmie dla kart rabatowych, na które klienci – najczęściej lokali usługowych lub gastronomicznych – zbierają pieczątki, mamy w ofercie specjalne papiery niepowlekane.

90mm x 50mm

POBIERZ MAKIETĘ:

ABY DOKONAĆ ZAKUPU WYBIERZ :

PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
35.00
350g satyna
100 szt
45.00
350g satyna
200 szt
75.00
350g satyna
500 szt
130.00
350g satyna
1000 szt
200.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
55.00
350g satyna
100 szt
70.00
350g satyna
200 szt
105.00
350g satyna
500 szt
170.00
350g satyna
1000 szt
260.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
55.00
350g satyna
100 szt
70.00
350g satyna
200 szt
105.00
350g satyna
500 szt
170.00
350g satyna
1000 szt
280.00

Wizytówki offsetowe

Wizytówki offsetowe realizujemy w 3 dni robocze. Standardowo przygotowujemy je w rozmiarze 90 x 50 mm, jednak na życzenie klienta możemy je wykonać również w formacie 85 x 55mm. Formę wizytówek przybierają również coraz częściej karty rabatowe i lojalnościowe. W naszej firmie dla kart rabatowych, na które klienci – najczęściej lokali usługowych lub gastronomicznych – zbierają pieczątki, mamy w ofercie specjalne papiery niepowlekane.

90mm x 50mm

POBIERZ MAKIETĘ:

85mm x 55mm

POBIERZ MAKIETĘ:

ABY DOKONAĆ ZAKUPU WYBIERZ :

PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g kreda mat
500 szt
115.00
350g kreda mat
1000 szt
145.00
350g kreda mat
1500 szt
160.00
350g kreda mat
2000 szt
190.00
350g kreda mat
2500 szt
235.00
350g kreda mat
3000 szt
269.00
350g kreda mat
4000 szt
345.00
350g kreda mat
5000 szt
424.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g kreda mat
500 szt
173.00
350g kreda mat
1000 szt
218.00
350g kreda mat
1500 szt
240.00
350g kreda mat
2000 szt
286.00
350g kreda mat
2500 szt
352.00
350g kreda mat
3000 szt
403.00
350g kreda mat
4000 szt
518.00
350g kreda mat
5000 szt
635.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g kreda mat
500 szt
213.00
350g kreda mat
1000 szt
268.00
350g kreda mat
1500 szt
296.00
350g kreda mat
2000 szt
352.00
350g kreda mat
2500 szt
434.00
350g kreda mat
3000 szt
497.00
350g kreda mat
4000 szt
639.00
350g kreda mat
5000 szt
784.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g kreda mat
500 szt
240.00
350g kreda mat
1000 szt
298.00
350g kreda mat
1500 szt
400.00
350g kreda mat
2000 szt
450.00
350g kreda mat
2500 szt
590.00
350g kreda mat
3000 szt
640.00
350g kreda mat
4000 szt
830.00
350g kreda mat
5000 szt
980.00
MATERIAŁ
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
100 szt
198.00
250 szt
230.00
500 szt
265.00
1000 szt
320.00
2500 szt
595.00
MATERIAŁ
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
100 szt
220.00
250 szt
260.00
500 szt
315.00
1000 szt
390.00
2500 szt
750.00
MATERIAŁ
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
100 szt
255.00
250 szt
310.00
500 szt
390.00
1000 szt
590.00
2500 szt
1,190.00
MATERIAŁ
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
250 szt
120.00
350 szt
132.00
500 szt
145.00
750 szt
170.00
1000 szt
197.00

Wizytówki plastikowe

Wizytówki plastikowe wykonujemy z białego PCV o grubości do wyboru: 0,5 mm lub 0,7 mm. Wizytówki mają  standardowo zaokrąglone narożniki. Oferujemy zadruk dwu- lub jednostronny.

90mm x 50mm

POBIERZ MAKIETĘ:

85mm x 55mm

POBIERZ MAKIETĘ:

ABY DOKONAĆ ZAKUPU WYBIERZ :

MATERIAŁ
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
PVC 0,5mm
500 szt
450.00
PVC 0,5mm
1000 szt
620.00
PVC 0,7mm
250 szt
350.00
PVC 0,7mm
500 szt
470.00
PVC 0,7mm
1000 szt
730.00

Wizytówki multiloft

Wizytówki multiloft to wybór dla najbardziej wymagającego klienta. Są niezwykle grube i sztywne. Składają się z trzech warstw papieru (środkowa w jednym z 12 kolorów do wyboru: białym, écru, żółtym, pomarańczowym, różowym, fioletowym, czerwonym, turkusowym, niebieskim, zielonym pastelowym, zielonym, czarnym). Łączna gramatura wynosi aż 810g. Czas realizacji: 3dni robocze.

90mm x 50mm

POBIERZ MAKIETĘ:

85mm x 55mm

POBIERZ MAKIETĘ:

ABY DOKONAĆ ZAKUPU WYBIERZ :

PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
810g
50 szt
169.00
810g
100 szt
236.00
810g
250 szt
499.00
810g
350 szt
650.00
810g
500 szt
835.00
810g
750 szt
990.00
810g
1000 szt
1,190.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
810g
50 szt
180.00
810g
100 szt
255.00
810g
250 szt
540.00
810g
350 szt
690.00
810g
500 szt
890.00
810g
750 szt
1,090.00
810g
1000 szt
1,290.00

Wizytówki cyfrowe jednostronne

90mm x 50mm

POBIERZ MAKIETĘ:

ABY DOKONAĆ ZAKUPU WYBIERZ :

PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
25.00
350g satyna
100 szt
35.00
350g satyna
200 szt
60.00
350g satyna
500 szt
100.00
350g satyna
1000 szt
150.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
45.00
350g satyna
100 szt
60.00
350g satyna
200 szt
90.00
350g satyna
500 szt
140.00
350g satyna
1000 szt
210.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
45.00
350g satyna
100 szt
60.00
350g satyna
200 szt
90.00
350g satyna
500 szt
140.00
350g satyna
1000 szt
230.00

Wizytówki cyfrowe DWUSTRONNE

90mm x 50mm

POBIERZ MAKIETĘ:

ABY DOKONAĆ ZAKUPU WYBIERZ :

PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
35.00
350g satyna
100 szt
45.00
350g satyna
200 szt
75.00
350g satyna
500 szt
130.00
350g satyna
1000 szt
200.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
55.00
350g satyna
100 szt
70.00
350g satyna
200 szt
105.00
350g satyna
500 szt
170.00
350g satyna
1000 szt
260.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g satyna
50 szt
55.00
350g satyna
100 szt
70.00
350g satyna
200 szt
105.00
350g satyna
500 szt
170.00
350g satyna
1000 szt
280.00

Wizytówki OFFSETOWE

Wizytówki offsetowe realizujemy w 3 dni robocze. Standardowo przygotowujemy je w rozmiarze 90 x 50 mm, jednak na życzenie klienta możemy je wykonać w rozmiarze 85 x 55mm. Formę wizytówek przybierają również coraz częściej karty rabatowe i lojalnościowe. W naszej firmie dla kart rabatowych, na które klienci – najczęściej lokali usługowych lub gastronomicznych – zbierają pieczątki, mamy w ofercie specjalne papiery niepowlekane.

90mm x 50mm

POBIERZ MAKIETĘ:

85mm x 55mm

POBIERZ MAKIETĘ:

ABY DOKONAĆ ZAKUPU WYBIERZ :

PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g kreda mat
500 szt
115.00
350g kreda mat
1000 szt
145.00
350g kreda mat
1500 szt
160.00
350g kreda mat
2000 szt
190.00
350g kreda mat
2500 szt
235.00
350g kreda mat
3000 szt
269.00
350g kreda mat
4000 szt
345.00
350g kreda mat
5000 szt
424.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g kreda mat
500 szt
173.00
350g kreda mat
1000 szt
218.00
350g kreda mat
1500 szt
240.00
350g kreda mat
2000 szt
286.00
350g kreda mat
2500 szt
352.00
350g kreda mat
3000 szt
403.00
350g kreda mat
4000 szt
518.00
350g kreda mat
5000 szt
635.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g kreda mat
500 szt
213.00
350g kreda mat
1000 szt
268.00
350g kreda mat
1500 szt
296.00
350g kreda mat
2000 szt
352.00
350g kreda mat
2500 szt
434.00
350g kreda mat
3000 szt
497.00
350g kreda mat
4000 szt
639.00
350g kreda mat
5000 szt
784.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
350g kreda mat
500 szt
240.00
350g kreda mat
1000 szt
298.00
350g kreda mat
1500 szt
400.00
350g kreda mat
2000 szt
450.00
350g kreda mat
2500 szt
590.00
350g kreda mat
3000 szt
640.00
350g kreda mat
4000 szt
830.00
350g kreda mat
5000 szt
980.00
MATERIAŁ
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
100 szt
198.00
250 szt
230.00
500 szt
265.00
1000 szt
320.00
2500 szt
595.00
MATERIAŁ
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
100 szt
220.00
250 szt
260.00
500 szt
315.00
1000 szt
390.00
2500 szt
750.00
MATERIAŁ
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
100 szt
255.00
250 szt
310.00
500 szt
390.00
1000 szt
590.00
2500 szt
1,190.00
MATERIAŁ
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
250 szt
120.00
350 szt
132.00
500 szt
145.00
750 szt
170.00
1000 szt
197.00

Wizytówki PLASTIKOWE

Wizytówki plastikowe wykonujemy z białego PCV o grubości do wyboru: 0,5 mm lub 0,7 mm.
Wizytówki mają standardowo zaokrąglone narożniki. Oferujemy zadruk dwu- lub jednostronny.

90mm x 50mm

POBIERZ MAKIETĘ:

85mm x 55mm

POBIERZ MAKIETĘ:

ABY DOKONAĆ ZAKUPU WYBIERZ :

MATERIAŁ
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
PVC 0,5mm
500 szt
450.00
PVC 0,5mm
1000 szt
620.00
PVC 0,7mm
250 szt
350.00
PVC 0,7mm
500 szt
470.00
PVC 0,7mm
1000 szt
730.00

Wizytówki multiloft

Wizytówki multiloft to wybór dla najbardziej wymagającego klienta. Są niezwykle grube i sztywne. Składają się z trzech warstw papieru (środkowa w jednym z 12 kolorów do wyboru: białym, écru, żółtym, pomarańczowym, różowym, fioletowym, czerwonym, turkusowym, niebieskim, zielonym pastelowym, zielonym, czarnym). Łączna gramatura wynosi aż 810g. Czas realizacji: 3dni robocze.

90mm x 50mm

POBIERZ MAKIETĘ:

85mm x 55mm

POBIERZ MAKIETĘ:

ABY DOKONAĆ ZAKUPU WYBIERZ :

PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
810g
50 szt
169.00
810g
100 szt
236.00
810g
250 szt
499.00
810g
350 szt
650.00
810g
500 szt
835.00
810g
750 szt
990.00
810g
1000 szt
1,190.00
PAPIER
ILOŚĆ
CENA
KOSZYK
810g
50 szt
180.00
810g
100 szt
255.00
810g
250 szt
540.00
810g
350 szt
690.00
810g
500 szt
890.00
810g
750 szt
1,090.00
810g
1000 szt
1,290.00

POLITYKA COOKIES

Niniejsza Polityka dotycząca plików cookie wyjaśnia, czym są pliki cookie i w jaki sposób je wykorzystujemy, rodzaje plików cookie, których używamy, tj. informacje, które zbieramy za pomocą plików cookie i jak te informacje są wykorzystywane oraz jak kontrolować preferencje dotyczące ciasteczek. Więcej informacji na temat tego, w jaki sposób wykorzystujemy, przechowujemy i zabezpieczamy Twoje dane osobowe, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Czym są ciasteczka?
Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które służą do przechowywania niewielkich porcji informacji. Są one przechowywane na Twoim urządzeniu, gdy strona jest ładowana w Twojej przeglądarce. Te pliki pomagają nam w prawidłowym funkcjonowaniu strony internetowej, zwiększeniu jej bezpieczeństwa, zapewnieniu lepszego doświadczenia użytkownika oraz zrozumieniu, w jaki sposób strona internetowa działa, a także przeanalizowaniu, co działa i gdzie wymaga poprawy.


Jak używamy ciasteczek ?
Podobnie jak większość usług online, nasza strona internetowa może wykorzystywać pliki cookie w kilku celach. Nasze pliki cookie są w większości niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i nie gromadzą żadnych danych osobowych użytkownika.
Pliki cookie innych podmiotów, które mogą być używane na naszej stronie internetowej służą głównie do zrozumienia, w jaki sposób strona internetowa działa, w jaki sposób użytkownicy zwiedzają naszą stroną internetową, by zapewnić bezpieczeństwo naszych usług, dostarczanie reklam spersonalizowanych pod użytkownika, oraz by usprawnić I przyśpieszyć interakcje użytkowników z naszą witryną.


Jaki rodzaj ciasteczek możemy używać?
Niezbędne: Niektóre pliki cookie są niezbędne, abyś mógł korzystać z pełnej funkcjonalności naszej witryny. Pozwalają nam utrzymywać sesje użytkowników i zapobiegać wszelkim zagrożeniom bezpieczeństwa. Nie zbierają ani nie przechowują żadnych danych osobowych. Na przykład te pliki cookie umożliwiają logowanie się do konta i dodawanie produktów do koszyka oraz bezpieczne dokonywanie transakcji.

Statystyczne: Te pliki cookie przechowują informacje, takie jak liczba odwiedzających witrynę, liczba unikalnych użytkowników, które strony witryny zostały odwiedzone, źródło wizyty itp. Dane te pomagają nam zrozumieć i przeanalizować, jak dobrze działa witryna i gdzie wymaga poprawy.

Marketingowe: Nasza strona może wyświetlać reklamy. Gdy to ma miejsce, pliki cookie słuyć będą do personalizacji reklam, które pokazujemy, tak aby były dla Ciebie znaczące. Te ciasteczka pomagają nam również śledzić skuteczność tych kampanii reklamowych.
Informacje przechowywane w tych plikach cookie mogą być również wykorzystywane przez zewnętrznych dostawców reklam do wyświetlania reklam również na innych stronach internetowych w przeglądarce.

Funkcjonalne: Jeśli używane – to są to ciasteczka, które obejmują osadzanie treści, takich jak filmy lub udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych.

Preferencje: Te pliki cookie pomagają nam przechowywać Twoje ustawienia i preferencje przeglądania, takie jak preferencje językowe, dzięki czemu jesteśmy w stanie usprawnić Twoją wizyt na stronie w przyszłości.


Jak mogę kontrolować używanie ciasteczek?
Podczas pierwszej wizyty na naszej stronie w dolnym rogu pojawi Ci się informacja na temat używanych przez nasz ciasteczek. Po kliknięciu wyświetlą Ci się używane przez nas na danej stronie ciasteczka: Niezbędne, Statystyczne, Marketingowe, Funkcjonalne I Preferencyjne. Możesz wyłączyć wszelkie – poza niezbędnymi. Jeśli chciał(a)byś zablokować wszystkie ciasteczka (nie jest to rekomendowane, gdyż ograniczy to funkcjonalność naszej strony) możesz tego dokonać w opcjach swojej przeglądarki (zablokować/usunąć pliki cookies). Aby dowiedzieć się więcej o tym gdzie znajdują sie opcje w Twojej przeglądarce, jak zarządzać i usuwać pliki cookie, odwiedź wikipedia.org, www.allaboutcookies.org.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Definicje

Administrator – oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych

Przetwarzający Dane Osobowe („Procesor”) to podmiot, który przetwarza dane Klienta na zlecenie Administratora. Zasady przetwarzania są opisane w Umowie o Przetwarzaniu Danych Osobowych zawartej pomiędzy Procesorem a Administratorem,

Sklep Internetowy (“Drukarnia Reban”) to strona internetowa Drukarniareban.pl , za której pośrednictwem Klient może dokonać zakupu oferowanych towarów.

Dane osobowe: wszystkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej, w tym nr IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.

Odbiorca oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest stroną trzecią. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są jednak uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.

Polityka: niniejsza Polityka Prywatności.

Przetwarzanie oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.

RODO: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 7 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Klient to osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończył(a) 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych.

Zakup towarów w rozumieniu niniejszego dokumentu, to czynność prawna dokonywana przy wykorzystaniu Serwisu Internetowego, podczas której Klient wyraża wolę zakupu towarów zgodnie z ich opisem oraz ceną.

Zgoda osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych;

Administrator Danych Osobowych:
DRUKARNIA REBAN
REBAN 3 sp. z o.o.
Zabłocie 33
30-701 Kraków
NIP 6793214927

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: rebanzablocie@gmail.com

Odbiorcami danych są m.in.: Drukarnia REBAN oraz podmioty świadczące usługi teleinformatyczne Administratorowi np.: zarządzanie stroną, pocztą elektroniczną, płatności online, hosting itp.

Klient ma obowiązek posługiwania się podczas korzystania z Systemu Informatycznego tylko i wyłącznie z własnych danych osobowych pod groźbą naruszenia obowiązującego prawa w tym zakresie oraz dóbr osobistych osób trzecich.

Korzystanie z Serwisu Internetowego nie wymaga utworzenia konta użytkownika. Klient może skorzystać z możliwości dokonania zakupu towarów bez założenia konta w Sklepie Internetowym.
Administrator zbiera dane użytkowników w zakresie niezbędnym do świadczenia usług oferowanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

2. Przetwarzanie danych osobowych

Cele w jakich mogą być przetwarzane Twoje dane osobowe w związku z wykorzystywaniem naszego sklepu internetowego:

2.1 Obsługa zamówienia złożonego przez formularz na stronie Sklepu Internetowego,

Administrator może przetwarzać dane osobowe wszystkich osób korzystających ze Sklepu Internetowego (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), a także rejestrować aktywność Klientów w Sklepie Internetowym w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje mogą być przetwarzane przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator może przetwarzać również te dane w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania nim, a także w celach analitycznych i statystycznych.

2.2 Do celów obsługi płatności internetowych za zamówione usługi za pośrednictwem Sklepu Internetowego,

Podmiotem obsługującym płatności online jest firma Przelewy24. Skorzystanie z opcji płatności przez internet i podanie danych osobowych jest koniecznych do przeprowadzenia płatności i złożenia zamówienia. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Klient i Drukarnia Reban lub do podjęcia działań na żądanie tych osób przed zawarciem umowy. (art. 6 ust. 1 lit b) RODO). Drukarnia Reban nie otrzymuje i nie przechowuje poufnych informacji klientów (takich jak numery kart). W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z płatnościami klient może skontaktować się bezpośrednio z Przelewy24 poprzez formularz: https://www.przelewy24.pl/pomoc/formularz-kontaktowy lub poprzez infolinie dostępną od 8 do 24 pod numerem telefonu +48 61 642 93 44.

2.3 Do celów marketingowych,

Klient musi wyrazić oddzielną, wyraźną zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych do celów marketingowych. Zgoda jego jest dobrowolna i nie ma wpływu na realizację zamówienia lub korzystanie z Systemu Informatycznego.

a) wyświetlaniu Klientowi treści marketingowych, które nie są dostosowane do jego preferencji (reklama kontekstowa), w tym w formie bannerów internetowych, tekstów reklamowych lub funkcjonalności typu „Push”;

b) wyświetlaniu Klientowi treści marketingowych, które są dostosowane do jego preferencji (reklama behawioralna), w tym w formie bannerów internetowych, tekstów reklamowych lub funkcjonalności typu „Push”;

c) kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa newslettera).

d) kierowaniu powiadomień SMS o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa newslettera).

2.4 Do prowadzenia analiz aktywności i preferencji Klientów w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług,

2.5 Ewentualne ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami.

3. Pliki cookies oraz podobna technologia

Administrator wykorzystuje cookies oraz podobne technologie (local storage) przede wszystkim w celu dostarczania Klientowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym Administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne oraz statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Klienta (komputer, telefon, tablet itp.). Szczegółowe informacje znajdują się w naszej Polityce Cookies.

4. Okres przetwarzania danych osobowych

Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas realizacji usługi, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.

Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, a po tym okresie, jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania, dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

5. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:

prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie osobie zgłaszającej żądanie Administrator przekazuje informację o przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie usunięcia danych;

prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych dotyczących osoby zgłaszającej żądanie;

prawo do sprostowania – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są niekompletne;

prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;

prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);

prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer. Możliwe jest także żądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi – jednak pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak również tego innego podmiotu;

prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;

prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych, które odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych albo ze względów związanych z ochroną mienia); sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie;

prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, osoba, której dane dotyczą, ma prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody.

prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza stosowne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Zgłaszanie żądań z realizacją praw

Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych można złożyć poprzez email do Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Jeżeli Inspektor nie będzie w stanie zidentyfikować osoby składającej wniosek na podstawie dokonanego zgłoszenia, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje.

Wniosek może być złożony osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika.

Odpowiedź na zgłoszenie powinna zostać udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu o maksymalnie kolejne dwa miesiące – Administrator poinformuje wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia.

Odpowiedź udzielana jest za pośrednictwem poczty elektornicznej. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, tego zażąda, informacji można udzielić ustnie, o ile innymi sposobami potwierdzi się tożsamość osoby, której dane dotyczą.

7. Przekazywanie danych poza EU

Poziom ochrony danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG tylko gdy jest to konieczne, z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:

współpracę z podmiotami, przetwarzający dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej;

stosowanie standardowych klauzul umownych, wydanych przez Komisję Europejską;

stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy;

w razie przekazywania danych do USA – współpracę z podmiotami uczestniczącymi w programie Tarcza Prywatności (Privacy Shield), zatwierdzonym decyzją Komisji Europejskiej.

Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.

8. Bezpieczeństwo danych osobowych

Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny, zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.

Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.

9. Zmiany polityki prywatności

Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje począwszy od 28 stycznia 2022 r.

REGULAMIN

§ 1. Definicje

DRUKARNIA REBAN drukarniareban.pl (zwana również na potrzeby regulaminu stroną, serwisem, firmą, usługodawcą, sklepem internetowym, sklepem online) należy do firmy:

Reban 3 sp. z o.o.
ul. Zabłocie 33
30-701 Kraków
NIP: 679 321 49 27

Użytkownik (Klient) jest to osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej – która korzysta z sklepu internetowego. Korzystanie ze strony wiąże się z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu oraz w przypadku złożenia zamówienia Klient zobowiązuje Serwis drukarniareban.pl do podjęcia czynności zmierzających do realizacji zamówionej Usługi.

Usługa – usługa dostępna w Serwisie i realizowana przez drukarniareban.pl

Dane płatnika – dane Użytkownika pozwalające poprawnie przez Serwis drukarniareban.pl wystawić fakturę z tytułu wykonania zamówionych przez Użytkownika Usług.

Umowa realizacji zlecenia – umowa zawierana między Użytkownikiem, a Serwisem drukarniareban.pl, na której podstawie Firma zobowiązuje się zrealizować zamówioną przez Użytkownika Usługę.

Umowa – w celu zawarcia Umowy realizacji zlecenia Użytkownik wypełnia i zatwierdza do realizacji zawarty w Serwisie Formularz Zamówienia odpowiedni dla wybranej usługi. Wprowadzenie przez Użytkownika do Formularza Zamówienia danych, dokonanie płatności i zatwierdzenie wiąże się z zawarciem umowy. Czynności zmierzające do realizacji Usługi są podejmowane przez Usługodawcę tylko w przypadku, gdy umowa ma akceptację obydwu stron. Czas upływający podczas akceptacji dwustronnej nie jest zaliczany do czasu realizacji Usługi. Zawarcie umowy realizacji zlecenia jest warunkiem koniecznym do podjęcia przez Firmę działań mających na celu realizację zamówionych przez Użytkownika Usług.

§ 2. Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa sposób korzystania z usług oferowanych w Serwisie, zakres odpowiedzialności Drukarni Reban oraz wszelkie inne informacje porządkowe.
2. Zamówienie którejkolwiek z oferowanych Usług jest jednoznacznym potwierdzeniem, że Użytkownik zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje wszystkie jego postanowienia bez zastrzeżeń.
3. Reklamacje wynikające z nieznajomości niniejszego Regulaminu będą rozpatrywane negatywnie.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
5. Serwis drukarniareban.pl zastrzega sobie prawo do aktualizowania Regulaminu, ewentualne jego zmiany odnoszą się wyłącznie do przyszłych zleceń.
6. Wszystkie informacje zawarte i wyświetlane poprzez Sklep Internetowy, odnoszące się do towarów i usług, łącznie z ich cenami, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.

§ 3. Rozpoczęcie świadczenia usług

1. Ofertę produktów dostępnych w serwisie można przeglądać anonimowo i bez zobowiązań.
2. Zamówienia w Serwisie można dokonać bez konieczności procedury rejestracyjnej.

§ 4. Przerwanie świadczenia usług

1. Serwis drukarniareban.pl zastrzega sobie prawo do odmówienia świadczenia Usług Użytkownikowi, gdy:
a) Użytkownik naruszył postanowienia niniejszego Regulaminu,
b) Użytkownik podał niepoprawne Dane płatnika,
c) Użytkownik zażądał usunięcia jego Danych płatnika.
2. W przypadku, gdy realizacja zamówionych Usług już się rozpoczęła, Firma ma prawo obciążyć użytkownika pełnymi kosztami realizacji tych Usług.

§ 5. Prawa i obowiązki Użytkownika

1. Użytkownik jest zobowiązany do:
– korzystania z usług zgodnie z określoną w cenniku specyfikacją,
– niezwłocznej aktualizacji swoich danych w trakcie składania zamówienia w przypadku każdej ich zmiany,
– ochrony swojego hasła przed dostępem osób niepowołanych,
– niepodejmowania prób złamania hasła innych Użytkowników,
– niepodejmowania działań na szkodę innych Użytkowników czy Firmy,
– dokonywania terminowych opłat za zamówione usługi,
– bieżącego kontrolowania ewentualnych zmian Regulaminu i zapoznawania się z nimi.
2. Użytkownik zamawiając Usługę w Serwisie oświadcza, że posiada pełne prawa do jej realizacji oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych do druku prac i wzorców, w tym za naruszenie praw autorskich osób trzecich i innych regulacji prawnych obowiązujących w Polsce.
3. W chwili wypełnienia i złożenia do realizacji zawartego w Serwisie Formularza zamówienia Użytkownik wyraża wolę zawarcia Umowy realizacji zlecenia i przyjmuje na siebie zobowiązanie finansowe z tytułu jego zrealizowania przez Drukarnię Reban.
Zobowiązanie to zostanie opłacone z góry poprzez płatności oferowane na stronie naszego partnera realizującego płatności – firmę Przelewy24 lub rozliczone w formie ustalonej w odrębnej umowie zawartej dwustronnie na Usługę między Drukarnią Reban a Klientem.

§ 6. Prawa i obowiązki drukarniareban.pl

1. Drukarnia Reban dołoży wszelkich starań, aby Usługi świadczone były w sposób stały, nieprzerwany i na najwyższym poziomie. Firma nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty pośrednie, wypadkowe, wynikowe, szczególne lub moralne, wynikające z wypełnienia lub niewypełnienia któregokolwiek z warunków niniejszego Regulaminu (w tym również za szkody poniesione przez osoby trzecie), takie jak m.in. utrata przychodów lub spodziewanych zysków czy też utrata możliwości prowadzenia działalności. W żadnym przypadku Firma nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkody, których wartość będzie przewyższać kwotę należną firmie z tytułu realizacji zamówionych i niewykonanych jeszcze Usług.
2. Serwis drukarniareban.pl nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za:
– jakiekolwiek szkody Użytkownika wynikające z nieprawidłowego udostępniania osobom trzecim informacji o jego koncie i/lub haśle,
– skutki wynikłe z wejścia w posiadanie przez osoby trzecie hasła Użytkownika niezależnie od przyczyny, która to spowodowała (np. udostępnienie hasła lub kodu osobie trzeciej przez Użytkownika, złamanie hasła lub kodu przez osobę trzecią),
– skutki wynikłe z zaprzestania świadczenia Usług lub likwidacji Serwisu,
szkody powstałe w wyniku niedotrzymania przez Użytkownika warunków niniejszego Regulaminu,
– szkody powstałe w wyniku niezawinionego przez Serwis drukarniareban.pl braku ciągłości świadczenia Usług,
– szkody powstałe w wyniku podania nieprawdziwych lub niepełnych danych płatnika przy składaniu zamówienia,
– szkody powstałe w wyniku ingerencji osób trzecich, wadliwego działania czynników zewnętrznych oraz innych systemów (np. sieci telekomunikacyjnych) niezależnych od drukarniareban.pl,
– udostępnienie hasła i danych osobom upoważnionym, na podstawie właściwych przepisów prawa.
3. Serwis drukarniareban.pl zastrzega sobie prawo do:
– zmian niniejszego Regulaminu i cen Usług,
– okresowego wyłączania dostępności usług w ramach Serwisu w celu jego rozbudowy lub konserwacji,
– sporadycznych, krótkich przerw w dostępie do usług bez podania przyczyn,
– wysyłania na podane przez Użytkownika adresy e-mail komunikatów związanych z funkcjonowaniem usług oraz listów informujących o bieżących działaniach Serwisu drukarniareban.pl związanych ze świadczeniem i poszerzaniem zakresu usług,
– zaprzestania świadczenia usług i likwidacji Sklepu internetowego
– odmówienia realizacji zamówienia po przedstawieniu uzasadnienia.

§7 Zmiany w projektach do druku

1. Po przesłaniu i opłaceniu zamówienia nie ma możliwości zmiany pliku projektu na inny. W przypadku stwierdzenia konieczności dokonania korekty w otrzymanym pliku Drukarnia Reban skontaktuje się z Klientem drogą elektorniczną.

§ 8. Płatności

1. W Serwisie drukarniareban.pl wszelkie płatności dokonywane są z góry. Podmiotem obsługującym płatności online jest firma Przelewy24. Skorzystanie z opcji płatności przez internet i podanie danych osobowych jest koniecznych do przeprowadzenia płatności i złożenia zamówienia. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Klient i Drukarnia Reban lub do podjęcia działań na żądanie tych osób przed zawarciem umowy. (art. 6 ust. 1 lit b) RODO). Drukarnia Reban nie otrzymuje i nie przechowuje poufnych informacji klientów (takich jak numery kart). W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z płatnościami klient może skontaktować się bezpośrednio z Przelewy24 poprzez formularz: https://www.przelewy24.pl/pomoc/formularz-kontaktowy lub poprzez infolinie dostępną od 8 do 24 pod numerem telefonu +48 61 642 93 44.

§ 9. Termin realizacji

1. Termin realizacji liczony jest od dnia dostarczenia lub akceptacji projektu gotowego do druku. W przypadku konieczności dokonania korekty w pliku (czy to przez Drukarnię Reban czy przez Klienta) czas realizacji liczony jest od momentu otrzymania poprawnego pliku graficznego.
2. Termin realizacji zamówienia liczony jest od pierwszego dnia roboczego po potwierdzeniu płatności. (Nie dotyczy Klientów posiadających wydłużony termin płatności).
3. Termin nie uwzględnia czasu dostawy przez firmę kurierską (minimum +1 dzień, zgodnie z wybraną opcją dostawy).
4. Podawany czas realizacji może być krótszy.

§ 10 Transport

1. W trosce o bezpieczeństwo towaru, Firma odpowiednio pakuje i zabezpiecza przesyłki.
2. Wysyłka odbywa się w wybrany przy zamówieniu przez Klienta sposób. Dostępne metody przesyłki to: UPS, InPost, paczkomaty.
3. Ceny transportu są obliczane automatycznie przez system zamówieniowy.

§ 11. Korespondencja

1. Klient akceptując Regulamin i rejestrując się wyraża w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. O świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1204) zgodę na otrzymywanie w formie poczty elektronicznej komunikatów związanych z funkcjonowaniem Sklepu internetowego o bieżących działaniach drukarniareban.pl związanych ze świadczeniem i poszerzaniem zakresu usług.
2. Wszelka korespondencja, komunikaty i informacje przesyłane w postaci elektronicznej z Serwisu do Użytkownika będą kierowane na adres e-mail zadeklarowany podczas składania zamówienia.

§ 12. Tolerancje i terminowość

1. Dopuszczalne odchylenie pasowania kolorów kolejno po sobie nadrukowywanych: < 0,2 mm.
2. Dopuszczalne odchylenia przy krojeniu arkusza na pojedyncze użytki: < ± 2mm
3. Falcowanie – odchylenie złamu od nominalnej linii jego usytuowania (na każdym złamie): < ± 2mm
4. Perforacja – odchylenie wykonanej perforacji od nominalnego miejsca jej usytuowania: < ± 2mm
5. Dopuszczalne odchylenie pionowe pomiędzy okładką i wkładem, oprawa zeszytowa: < ± 1,5 mm; klejona: < ± 2,5 mm
6. Pasowanie rysunku i warstwy lakieru w przypadku lakierowania wybiórczego: < 1 mm
7. Dopuszcza się pasowanie przy druku dwustronnym (awers do rewersu) < 2mm
8. Kolory uzyskane przy wydruku mogą odbiegać tych wyświetlanych na monitorze Klienta (jest to zależne od ustawień monitora i przestrzeni barwnej w jakiej zapisany jest plik).
9. Dopuszcza się różnicę w zamówionym nakładzie +/- %
10. Dopuszcza się opóźnienie w realizacji zlecenia. Klienta zostanie powiadomiony formą elektroniczną o opóźnieniu. Opóźnienie nie przekraczające 3 dni roboczych nie może być podstawą do żądania przez Klienta rabatu na zlecenie realizowane lub przyszłe.

§ 13. Odpowiedzialność za jakość i reklamacje

1. Prace wchodzące w skład zamówienia będą realizowane z nadesłanych plików w takiej formie, w jakie zostały dostarczone, chyba, że dodatkowy zakres prac został uzgodniony podczas zamówienia.
2. Do druku należy dostarczać wyłącznie prawidłowe pliki bez innych zbędnych, które mogły by wprowadzić w błąd Drukarnie Reban i spowodować wydrukowanie nieprawidłowej pracy, za co Serwis nie odpowiada.
3. Użytkownik jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia poprawności (oraz akceptacji lub wskazania nieprawidłowości) wzorów przesłanych przez Drukarnie Reban przed ich realizacją (jeżeli także projekt został zlecony). Firma nie będzie ponosił odpowiedzialności za Usługę zrealizowaną z błędem, który został zaakceptowany przez Klienta. Brak akceptacji lub jej znaczne przedłużanie się z winy Użytkownika może być powodem wydłużenia się terminu realizacji za co Firma nie będzie ponosiła odpowiedzialności.
4. Wzorce w postaci elektronicznej nie są miarodajne i traktowane są jednynie poglądowo.
5. W przypadku kolorów folii (kategorie szyldy, banery, reklamy na pojazdach) obowiązują oznaczenia zgodnie z katalogami producentów takich jak Avery, Oracal. Ikonos.
6. Drukarnia Reban nie odpowiada za wady i opóźnienia zleceń wynikające z niewłaściwego przygotowania plików graficznych do druku przez Użytkownika.
7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek winny być kierowane wyłącznie do firmy kurierskiej. W przypadku dostawy uszkodzonej przesyłki Użytkownik winien odmówić jej przyjęcia lub żądać spisania protokołu szkody od pracownika firmy kurierskiej dostarczającego towar. Ewentualne straty będą pokrywane przez ubezpieczyciela firmy Spedycyjnej. Kopię takiego protokołu należy niezwłocznie przesłać do Drukarni Reban.
9. Zlecenia zawierające pliki uszkodzone lub zawirusowane będą wstrzymywane do czasu dostarczenia przez Użytkownika plików wolnych od w/w wad, za opóźnienia terminu realizacji tym spowodowane Drukarnia Reban nie odpowiada.
10. Reklamacje dotyczące jakości usług lub produktów ze względu na ograniczenia technologiczne muszą być zgłaszane w formie elektornicznej (adres email: rebanzablocie@gmail.com) najpóźniej do 7 dni od chwili ich odbioru. Ich późniejsze zgłaszanie może całkowicie uniemożliwiać rozstrzygnięcie reklamacji lub wiązać się z poniesieniem znacznych dodatkowych kosztów. Warunkiem koniecznym rozpatrzenia reklamacji jest zwrot reklamowanej części towaru i szczegółowy opis zastrzeżeń. Reklamacje nie spełniające tego warunku będą rozpatrywane negatywnie.
11. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez Drukarnie Reban wiążącego się z rezygnacją z usługi i zwrotem płatności dokonanej przez Klienta – zwrot środków zostanie zrealizowany w tej samej formie, w której klient dokonał płatności w przeciagu 7 dni roboczych.
12. Klient dokonując płatności za wybraną przez siebie usługę w Sklepie Internetowym zleca jej wykonanie i zawiera umowę na realizację projektu, co wiąże się z utratą prawa do odstąpienia od Umowy.

§ 14. Poufność

1. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Serwis danych osobowych podanych podczas składania zamówienia. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych dostępne są w Polityce Prywatności.
2. Użytkownik oświadcza, iż zapoznał się z Polityka Prywatności.

§ 15. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Firmę na podstawie niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez polskie sądy powszechne.
2. W sytuacji uznania na mocy prawomocnego wyroku jednego lub więcej z postanowień niniejszego Regulaminu za nieważne lub niemożliwe do zrealizowania, pozostałe postanowienia będą ważne i pozostaną w mocy.
3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.02.2022